Registriere dich hier, um versteckte Bereiche sehen zu können, Highscores zu speichern oder Fragen zu stellen!

BilderUpload permanenter Fehler

Einstellungen, Fragen und Antworten, das Hilfe-Forum für phpBB3 Foren von http://www.phpBB8.de und Forumo!
Kostenloses phpbb2 Forum
phpbb2 Forum Hosting
www.phpbb6.de
phpbb9 ist das Support Forum für unsere Hosting Services.Hilfe nur für Foren von Kostenloses-Forum.be, Userboard.org, plusBB, phpbb8.de, phpbb6.de, Gratis-Board.de und Forumo.de.
Du hast dein Forum nicht bei uns? Dann schaue dich um und siehe was du selbst völlig kostenlos machen könntest, gucke dir auch andere interessante Foren aus unserem Netzwerk an!
Du erhältst hier Tipps und Problemlösungen zu deinem Forum bei uns!

phpbb3
phpBB3 Forum Hosting
www.phpbb8.de
AbonnentenAbonnenten: 0
LesezeichenLesezeichen: 0
Zugriffe: 406

BilderUpload permanenter Fehler

Beitrag#1von DrGober » 10.08.2017 12:59

Moin zusammen,

folgendes Forum hab ich bei Euch: > Borribles <

Seit nun 3 Tagen klappt das Hochladen einzelner Bilder bei eurem Hoster "TinyPic" gar nicht mehr, ich bekomm permanent Fehlermeldungen:

Bild

Wäre schick wenn Ihr hierbei schauen würdet.
Ich lade wirklich wenig hoch, die Größen sind auch im untersten Bereich, meistens sinds nur irgendwelche kleinen "Banner" zu News.
Galeriefunktion des Boards ist aus, kein einziges Bild drin.
Laut ACP ist der Speicher für Grafiksachen bei mir zu gerade mal 13,98% belegt.

Danke im Voraus
Der Doc
DrGober
Einsteiger
Einsteiger

Barvermögen: 698,39 Points
Danke gegeben: 2
Danke bekommen: 0x in 0 Post

Re: BilderUpload permanenter Fehler

Beitrag#2von Premium Mitglieder Bernie » 10.08.2017 13:07

Gruß
Bild
Ich bin alt genug um zu wissen was ich tue
http://e-raucher-forum.phpbb8.de
Premium Mitglieder Bernie
Foren Benutzer
Foren Benutzer

Barvermögen: 5.028,31 Points
Danke gegeben: 37
Danke bekommen: 64x in 41 Posts
Forenstyle: Hestia

Beitrag#3von DrGober » 10.08.2017 14:48

Danke dir für die Info... :thumbsup:
Allerdings frage ich mich, warum muss der Kunde bei solch einem doch "internationalen" Hoster hergehen und IP-Adressen ändern, andere URL´s ausprobieren etc.
Es gibt hier wesentlich bessere Imagehoster und da die meisten User bei phpBB einen Premiumaccount habe... frage ich mich gerade, warum wechselt der Betreiber nicht zu einem kompetenteren Hoster. Es mag ja auch gern was kosten, vermute das ist nicht das Problem dieses dann in den P-Account mit einzubinden.

Nun denn... ich ärger mich weiter mit Tiny und schau mal was die da so anpreisen zur "fehlerbehebung"... :sorry:

Der Doc
DrGober
Einsteiger
Einsteiger

Beitrag#4von Premium Mitglieder Bernie » 10.08.2017 15:02

Ich bin schon ne ganze Zeit bei http://picr.de/
Bisher keine Probleme aber was nicht ist kann ja noch kommen :eek:
Gruß
Bild
Ich bin alt genug um zu wissen was ich tue
http://e-raucher-forum.phpbb8.de
Premium Mitglieder Bernie
Foren Benutzer
Foren Benutzer

Barvermögen: 5.028,31 Points
Danke gegeben: 37
Danke bekommen: 64x in 41 Posts
Forenstyle: Hestia

Beitrag#5von der Lustige » 10.08.2017 19:40

@ DrGober
Es gibt hier wesentlich bessere Imagehoster und da die meisten User bei phpBB einen Premiumaccount habe

Sollte mal phpbb8 den Bach runtergehen sind auch die Bilder weg.Sicher gibt es nicht.

Wie du bestimmt mitbekommen hast,hat Photobucket seine Mitglieder verprellt :
https://www.heise.de/newsticker/meldung ... 64251.html

Ich befürchte ernsthaft,das sich im Sektor Imagehoster noch einiges tut,und die User ums bezahlen nicht mehr rumkommen.
Allerdings ziehe ich inzwischen das hochladen meiner Pics auf eigenen Webspace vor.Per Filezilla.
Sollte es dann doch nochmal einen Crash geben ,habe ich zuminst die Pics auf dem eigenen PC.

Photobucket ist nicht der erste und wird nicht der letzte Imagehoster sein,wo es rumort.
* Dropbox - kein verlinken möglich
* Flickr wollte von Usern hochgeladene Bilder für eigene Zwecke verwenden.
Wurde wieder geändert ,aber es bestehen Nutzungsrechte von Seiten des Anbieters .
* Facebook - Bilderechte werden "zwangsweise" abgetreten
* Fotohoster oder Bilderhoster - von heut auf morgen zu
* Imageshack - ab 500 Pics wurde bei FREE gelöscht - seitdem dürfen nur noch Premium Mitglieder hochladen
* Instagram - im Verdacht es Photobucket bald gleich zu tun

Hast du dies bei TinyPic gelesen?
Verwalten Sie Ihre Bilder und Videos mit Photobucket
©. 2004-2009 TinyPic®, ein Unternehmen von Photobucket zur gemeinsamen Nutzung von Videos und Fotos.2017FOOTER_INFO2

Es scheint so als wenn dein Imagehoster ne Tochterfirma von Phototbucket ist,was jetzt nichts Gutes bedeutet.

Ich persönlich rate dir,versuche dir erstmal "schnellstens" alle deine Pics auf deinen PC zu laden und dir einen anständigen Bezahlhoster zusuchen.
Die Free Imagehoster werden jetzt alle nach und nach ihre AGBs ändern müssen,auch weil evnetuell Millionen von ehemaligen Photobucketuser einen neuen Hoster suchen.
Und dann fängt das Problem in der Regel von vorne an.
B.r.ie hat geschrieben:Ich bin zu alt um zu wissen was ich tue

http://www.derlustige.phpbb8.de
der Lustige
Foren Mitglied
Foren Mitglied

Barvermögen: 3.348,58 Points
Danke gegeben: 62
Danke bekommen: 33x in 31 Posts

Beitrag#6von Donald » 11.08.2017 01:03

Hi
Schau mal hier
Dieser Bilder-Upload funktioniert garantiert.

mg Helmut :-)
Donald
Auszubildender
Auszubildender

Barvermögen: 1.318,37 Points
Danke gegeben: 1
Danke bekommen: 13x in 11 Posts
Forenstyle: AcidTech Red

Beitrag#7von DrGober » 11.08.2017 10:36

Moin Moin,
danke Euch allen für die Infos, werde jetzt am WE mal in Ruhe schauen und ne anderweitige Option suchen.
Bequemerweise bin ich halt auf das implentierte Upload gegangen welches in der Beitragsedition seitens phpBB drin ist, aber en weiteren Reiter zu nem kompetenteren Upload ist ja nur Gewöhnungssache... :pardon:

*ty* nochmals! :thumbsup:
DrGober
Einsteiger
Einsteiger

Beitrag#8von der Lustige » 11.08.2017 12:28

@ DrGober
Ich habe da was gefunden was dich interesieren könnte ?

https://www.netzsieger.de/k/cloud-speicher

Ich persönlich habe inzwischen bei keinem Imagehoster ein gutes Gefühl,kann dir daher auch keinen guten Gewissens empfehlen.
B.r.ie hat geschrieben:Ich bin zu alt um zu wissen was ich tue

http://www.derlustige.phpbb8.de
der Lustige
Foren Mitglied
Foren Mitglied

Barvermögen: 3.348,58 Points
Danke gegeben: 62
Danke bekommen: 33x in 31 Posts

Beitrag#9von metrochemdry » 06.12.2017 10:41

Small together with mid-sized firms miss what exactly individuality theft has the ability to do towards business until it can be too in the future. These crooks can having access to key studies and clear them, in many cases, before ones banker increases the act in response. mybusinessshack
If that you'll be new alone small small business or originated in a corporate or it could be a treatment process track record, understanding this "new insurance policies of business" is frequently confusing. You endeavor to be pragmatic and have absolutely a cardiovascular system while accomplishing this. mybusinesslobby
Different strategies are necessary for coping with an internet marketing business. So a certain model of web essential business that can help prosper together with generate corporation to important income, you should at least employ a good marketing strategy. bestbusinessworld
There are various ways an individual could make an constant revenue on the net through internet affiliate marketing. This marketplace is properly booming. Potential customers at the moment are relying on-line intended for facts in addition to merchandise. bestbusinessventure
Finding the perfect business cheap cards is usually complicated! Sorting available this starting delivers, 12-monthly expenses, APRs, fees and penalties can be a time acquiring mission. Business cheap cards work like personal cheap cards. bestbusinessspot
We include things like all also been there... trying to figure out the very best affordable onward. We are typically always hunting for the foreseeable future "big thing"... We are typically constantly planning to find of which edge which may separate us within the competition. Why do numerous people achieve active success etcetera, well, ebusinessbite
You will see three main reasons many person's fail acquiring business credit ratings. The minute BIG grounds people freeze, is which their organization isn't assemble credibly on the lender's very little brown little brown eyes. The understanding lenders, corporations, and providers have in this business is important. ebusinessstory
Within that commercial credit ratings arena, electricity elements that could determine organization loan rates for any single purchaser. Understanding these pieces to lending difficult task will remarkable prepare you as a borrower once seeking getting some sort of commercial personal cash loan. ebusinesscrib
Top tip programs contain several critical ingredients. Likewise, the more aged adage, 'it swallows some sort of village' applies here moreover. It has a organisation’s overall team try using a top-notch together with highly reasonable referral procedure. topbusinessinsider
Due to increase on the radius within the cyberspace, several fields of life usually are touched by using its recently expanding corporations. Businesses together with finances were being being two on the people grounds. For anyone who's going to be seeking for only a at ease not skilled job topbusinesstalk
Credit seriously isn't offered, simply because before, therefore that can help survive managing, it is necessary to have your own in residence finance institution. Outside dollars organizations include things like raised the prerequisites and and so high with the not some people are now able to qualify suitable for credit. financeheat
If you wish set constantly in place or considering setting up a small business of people own, you should bring just the thing in intelligence. You need to learn that you are likely to need money to be assured that your little friend business functions the best way it have to help. Due to this purposes in this particular study, financeshelter
Trade finance are the method importers together with exporters of commodities together with goods talk with to dollars their organization. Basically, trade finance but has existed existence for some thousands of years -- and a different can learn the types of deal finance together with structured financeparlor
Yet, if your business orbits all around obtaining in addition to reselling property or home, you are typically always on the lookout for new prospective buyers to pull the lots. Over the recent past years, countless person's have panicked about the state within the economy. financepalace
If you'd like on buying the latest car electrical power of finance options to help you out to have the funds for this substantial acquire. Financing the modern car is a daunting task for many of us consumers as they are definitely nervous in relation to agreeing to help additional credit ratings responsibilities. financecrib
Many individuals want that can help supplement this income and build a plan suitable for retirement. Real estate has developed into a 2010 proven strategy to accomplish both equally, but many individuals do n't want the skills, time or it could be money so as to participate. 1stfinanceconnect
Years previous to 100% personal loan was there for every one exactly who received some sort of heart, but once the housing sector collapsed many years before, finding these loans for only a property was quite hard to be given. 100% financing can be found, you can simply know very best places glimpse. 1stfinancetoday
This document demonstrates the fact that primary decade within the 21st decades changed the environment and the human race forever. Whether ıt were being technological advance or societal events, the earliest decade within the 21st decades was certainly historical in addition to another to help recall for a long time. 1stfinancespot
Small shops encounter numerous negative issues affecting their possible opportunity to successfully improve their banking credit lines. Sometimes, their current credit lines are done or extreme amount much less. This doc gives him or her some vital areas to help contemplate which may possibly have an impact on them an effective way or unique. 1stfinancecafe
It seems that an excellent soul in this particular Berkeley Position administration becomes aware of the major failings inherent on the Berkeley KEY solar technique. However wonderfully intentioned this blueprint was firstly, the photo voltaic industry has grown to be changing simply too rapidly for virtually every person to obtain noticed this provide forthcoming, 1stfinancetutorial
Credit seriously isn't offered, simply because before, therefore that can help survive managing, it is necessary to have your own in residence finance institution. Outside dollars organizations include things like raised the prerequisites and and so high with the not some people are now able to qualify suitable for credit. myfinancehq
You will see two different groups of commercial personal loan: on-balance-sheet personal loan and off-balance-sheet personal loan. In that continuing close credit location, off-balance-sheet loan typically deliver significant gets to any size institution, myfinancelink
Despite a variety of major positives in the 2010 horizon personal loan films, the project of obtaining film cash and performing capital is usually a difficult undertaking for Canadian level productions. Utilizing people tax credits just a creative together with timely myfinancecity
As emphasized in this particular posting, it is noticed that you become increasingly critical for small business owners to key determine this effective performing capital coping with options as soon as producing small business loan options. This task can be quite likely vipfinanceadvice
When someone within the Financial workforce walks within a room of people from that sales together with marketing business units, the communicate dies minimize and all people waits while using the killjoy that can help leave. But doesn't necessarily really should be this process! vipfinanceguide
Life Insurance coverage Premium finance are the safer strategy for purchasing a life insurance policy, especially suitable for high on the net worth person's. It will allow a institution to borrow your money necessary for just a a life insurance policy premium. It normally occurs should the company radiofinancejournal
Before you start searching for only a task with money, it is usually advisable to acquire the right skills for acquiring you a lot. These are classified as the skills that almost all employers expect within a candidate appearing within a interview for only a money task. hitfinanceblog
Organizing opertation is easy upon having the acceptable shop to get the supplies you wish. The best you possibly can apply to provide an quick time with your complete party putting together is firstly the measures early. It will save you from later rushes which could ruin a great party. soloshoppingtutorial
Shopping is Quite a few favorite passion! I'm a female who prefers shopping. The thrill within the hunt, the excitement within the find. Allow men look into sports having television, the significant competition is frequently stalking a wonderful sale together with coming home that includes a bargain. evershoppinghq
I'm guaranteed we quite a few can recognize that technological know-how possesses modified your day-to-day day-to-day lives in a large number of ways. Definitely, over sources that are when a couple generations, technology includes advanced with such speedi rate nearly all individuals have a tough time keeping up with the latest activities and trendy gadgets. hitshoppingblog
metrochemdry
Auszubildender
Auszubildender

Barvermögen: 5.707,36 Points
Danke gegeben: 0
Forenstyle: AeroBlue

Zurück zu "phpBB3: Hilfestellungen bei der Benutzung"